Tisdagmorgon

vad fan är det med vädret? eller, "vad e dealen"som vi skulle sagt i gymnasiet.

redan tisdag, gud vad fort det går. vad gjorde jag i helgen? nej det blev ingen utgång i fredags, det kanske var bra det. var hemma med Simon och såg på film, Parfymen som jag tyckte var skitbra men jag fick se klart den själv för min käre pojkvän somnade halv elva. i lördags blev det träning, jobb till halv 9 sen hängde jag och badhus-Erik med badhus-Cissi på fest hos hennes killkompisar med sköna dialekter, Perelli vann melodifestivalen och mitt inre schlager-jag jublade av lycka. vi gick till Hugo men jag tycker fortfarande inte lördagkvällar är lika kul att gå ut på som fredagkvällar. men festen innan var trevlig, det blev ganska mycket köks-party ni vet när alla hamnar runt köksbordet efter en stund.

i söndags var jag och Simon på stan, jag köpte en till svart skinnjacka för det tyckte jag behövdes (?) och han lyckades faktiskt köpa rätt mycket grejer. sen åt vi god mat, godis och såg på Hide and seek. skön helg. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaa :D ! Vad bra ! Jag dyker upp strax innan fyra har iv på haga till halv see you later ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback