torsdag tråkiga torsdag

jag undrar om det kommer sluta med att jag går ut imorgon.. fastän jag inte har så stor lust just nu.. och jag borde inte, inte så mycket för plånboken men för kroppen. men jag ska nog slå en pling till Sanna sen och se vad den lilla tösen har för planer.. men först och främst måste jag åka in till stan och Friskis, vilket blir segt idag utan bil att gå till bussen i äckelvädret. men men det är bara att bita i det sura äpplet.

nu kom jag på att det var skitlänge sen jag träffade Malin, senast var när vi yrade runt i Sthlm. det var fö. skitlänge sen jag träffade nån överhuvudtaget, men jag skyller på jobb/sjukdom. skickade ett sms till malin nyss får se om hon bemödar sig att svara ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag pratade med Micke och jag tar passet ! Vart ska ni imorgon ? va ska också ut, kanske ses ;) ! Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback