We did it again

det var inte så bra att gå ut igår, det känner jag idag. jag har mer ont i halsen och är genomförkyld, trött och snorig. men det var riktigt kul så jag tänker inte ångra att jag blev mer sjuk :) förfest med killarna från klassen och jag och Hilta hade massor to catch up on. eftersom hon bor hos sin pojkvän i Linköping så blir det ju inte att man hinner träffas annars men det är så kul för varje gång när vi ses efter jättelänge så är vi direkt tillbaka i samma jargonger som på gymnasiet, vi liksom bara fortsätter där vi slutade senast vi sågs haha. det är skönt. det är inte många jag har haft så kul med som samhälls-gänget :)

sen gick vi till Otten, där var också kul. sen har jag kommit på att jag måste nog ge Jocke några procent rätt när han sa att jag & Simon sitter ihop för det gör vi ju verkligen haha. men det är ju faktiskt honom jag har roligast med oftast ändå. förresten skulle han vara stolt över mig just nu för jag sitter fakiskt och lyssnar på Rammstein, egentligen avskyr jag tyska språket men Reise reise är bra. sådär, I've said it.

nu ska jag ta en panodil, krypa ner i min säng,vänta på att Simon kommer hem från sin match och bara inte ha dåligt samvete för att jag inte gör nåt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback