älska sommaren

tidigt i morse typ vid 6-tiden var det ju apdåligt väder, molnigt OCH duggregn. men nu börjar solen titta fram, äntligen för mitt humör var inte på topp i morse. egentligen rätt illa att man blir bortskämd med massa sol och varmt så tidigt som i maj för då räknar man med att det ska vara så hela tiden. fick rätt mycket färg när vi var på landet så kanske borde hålla mig undan solen lite idag men det är ju så härligt.

snoozade i typ en timma för att jag bara inte orkade gå upp. borde ta vara på min lediga dag men så jäkla ont i magen + svag så jag funderar på att bara strunta i det och ligga hemma med min bok istället tills S kommer hem och träna ikväll istället. men först har vi ju en viktig sak att göra, lite pirr i magen på det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback