dagen D

jag har fjärilar i magen, och det är INTE på ett bra sätt. får bara försöka göra ett bra intryck sen släppa tanken på det. ska till Ikea idag sen med mormor & så morfar i släptåg. då kan jag börja titta på inredning och drömma mig bort lite fast det är ju dumt att börja shoppa inredningsprylar maniskt innan man har sett vad som passar i lägenheten. kanske också skulle köpa det viktigaste först, typ soffa, bord och som simon tyckte, kaffekokare. (fan heter det? bryggare eller kokare??) men det är fasen så mycket roligare att titta på fina muggar, handdukar, tavlor och sånt.

dags för frukost. hade tänkt gå en morgonrunda innan men jag är så hypad idag så jag blir nog bara stressad av det. CHILLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback