don't stop now

jag är helt slut! har fått alldeles för mycket sol dom senaste dagarna av att jobba på utebadet i solen. man känner i huvudet att man blir helt dizzy och varm hela tiden fast man dricker och dricker. har varit på ett styrkepass nu + cyklat långt i värmen så jag är rätt trött, ska hoppa in i en dusch och sen se vad fredagskvällen bjuder på, förmodligen inte så mycket eftersom jag jobbar i helgen också.

sen sov jag apdåligt inatt, kunde inte somna och sen precis när jag lyckats somna började massa studenter skrika utanför. studenveckan är skitkul men när man ska upp halv 6 och jobba vill man bara öppna fönstret, kasta sopor och typ skrika att dom säkert ändå inte har några avgångsbetyg... men sån är ju inte jag så jag bara la kudden över huvudet och försökte tvinga mig att somna och få fyra timmars sömn istället och typ vakna pigg glad och arbetssugen. hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback