du är liv, du är dom långa milen mot berlin

jaha så är det kassamöte idag som jag såklart hade förträngt. vilket innebär att jag måste gå på det. träna innan eller efter. hade bokat spinning men det körde jag igår kväll så då går väl mina ben en plågsam död till mötes. men är lite sugen på att prova Bodybalance.

måste fixa ihop nåt att ha med mig till lunch också.
alternativen är typ:
1. makrill
2. sallad
3. makrill + sallad

undrar vad jag kan hitta på för spännande med dom ingredienserna...


Kommentarer
Postat av: malin

"Sen skulle vi fika uppe vid huset, men vi vågade inte gå förbi gåsjävlarna eftersom dom väste så fort man kom i närheten. Men med lite hjälp i form av min lite modigare mormor, en spade, en morbror och en gräsklippare lyckades vi till slut få iväg gåsfamiljen. Hah, mig och Malin muckar man inte med, in your face gåsjävlar!"
du var inte heller så kaxig då, så det så!

2008-05-07 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback