du är vad du äter

slog på tvn i brist på annat och såg att bästa Du är vad du äter gick idag. går det på olika dagar och tider eller? tycker jag ser på det olika dagar jämt. Anna Skipper är fan min idol, hon är så skön och fresh! sen blir man ju mörkrädd för hur folk lever, som hon det handlade om idag vägde 81 kilo och åt ett kilo smält ost i veckan!? hon hade gått ner 10 kilo sen men mätte ändå 85 cm runt midjan och farlig fetma på kvinnor är väl 80 kring midjan? klart man ska unna sig men inte hela tiden? jag äter godis på helgen och så men jag tränar 5 dagar i veckan och äter inte en massa ost, vitt bröd/pasta och sockrad yoghurt varenda dag. och jag är ändå inte skitsmal, jag är normal. hur tänker folk, det är ju helt oundvikligt att bli sådär stor om man äter så dåligt och inte rör på sig. nej fyfan det är verkligen min skräck, tänk att inte orka träna ett skitkul studsigt aerobicpass för att man är för tung för sig själv. förutom övervikten så måste man väl må så himla dåligt i övrigt med, man får ju inte i sig några vitaminer och näring? nej, tänk er för säger jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback