ny vecka, nya tag

seriöst jag är så trött att änglarna i himlen gråter för min skull. jobbar morgon idag. jobbat hela helgen. det hindrade ju dock inte mig från att gå ut och festa i lördags. först förfest med tjejerna på jobbet + några till tjejer, sen mötte Sanna & jag upp Jockis och dom andra killarna på teaterbaren, sen vidare till otten och hugo.

alltså på Hugo trodde jag verkligen mitt huvud skulle sprängas. fy fan vilken musik det var, jag fattar inte att folk tycker sån musik är partymusik? gör dom det eller? jag är liksom ändå nåt utav en allätare vad gäller musik och jag kan festa till det mesta om man säger så men vad är grejen med den där musiken? typ deppig rock i två timmar, tycker folk att den är BRA? man ska väl bli GLAD av att gå ut på krogen, där fick man ju bara lust att måla ögonen svarta och sätta sig i ett hörn och grina över livet typ. släng på lite I'm so exited, girls just wanna have fun eller nån annan skön klassiker istället liksom! till slut pallade vi inte emo musiken och sprang lite mellan otten och hugo. söndagen gick på ren vilja men such is life.

kram kram!

Kommentarer
Postat av: malin

jenny, kan vi inte gå på bio någon kväll den här veckan? (:

2008-05-19 @ 10:17:13
Postat av: Sanna

tjing tjing!!!!! hoppas allt är bra med dig, o att du kom hem ordentligt i lördaags ;) vi får hitta på nåt i veckan! basmekramar från mig till dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback