söndagkväll

lördag - söndag har tillbringats på landet.
superfint väder, inte ett moln på himlen och klädseln har varit bikini, inte helt fel?
årets första dopp har vi faktiskt tagit också. kallt men uppfriskande.
ibland tänker jag att jag skulle vilja bo på landet när jag blir vuxen och har man & barn. tänk liksom en liten idyll typ en stuga, en brygga, en sjö. liksom livet på en pinne.
men det skulle ju aldrig gå, förutom att jag skulle bli rastlös och klättra på väggarna om jag bodde för långt ifrån gymet så skulle ju mina framtida barn avsky mig pga. isolering och dåliga bussförbindelser.
men ändå, tänk typ Skärgårdsdoktorn - asmysigt ju.


image711 

  
image716

får se vad kvällen har att bjuda på, ska i alla fall hoppa in i en dusch nu. hoppas det blir lika härligt väder imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback