you know, pick it up!

det var riktigt skönt att slippa gå upp halv 6 idag. har precis tagit en kopp kaffe och spillt lite på simons byxor men dom är svarta så det gör nog inget. eller så säger jag inget. det behövs ju egentligen inte för han vet ju hur jag är..


måste träna innan jag börjar idag men det är inga lunchpass på tisdagar så får bli gymet, ska jobba kväll i kassan. skönt att sommarschemat har börjat för nu slutar man en timma tidigare och då är man liksom duschad och klar kl 9 och då har man ju fortfarande hela kvällen på sig att göra saker. sen är det ju så himla skönt att jobba i simhallen på sommaren när utebadet är öppet. tusen gånger roligare att jobba där då. juste dom listade dom skönaste sommarjobben på east fm och badvakt kom på andra plats så där har jag ju haft tur. på förstaplats kom artist o det är ju ganska kört för mig för jag har inga talanger så jag har ju fixat det rätt bra ändå.

förresten på lördag är det ju Eurovision tjejer!


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag ringde lilla fröken larsson förut, men hon svarade icke!!!! du kan väl ringa mig när du ser detta :):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback