hey mitt blodsocker is falling down

min kropp verkar jobba mot mig istället för med mig. jag får blodsockerfall eller nåt liknande hela tiden, är hungrig ena stunden, mår illa nästa. får tvinga i mig mat bara för att jag måste äta. själva träningen har gått bra, det är när jag kommer hem och ska äta som det bara snör sig i magen. det är nåt som inte känns bra men jag kan inte sätta fingret på det.

det vanliga felet brukar ju vara såna här gånger när jag har varit sjuk, legat inne mycket och sen ska komma igång igen och äter för lite, tänker inte på att jag måste äta mer de dagar jag tränar. men nu har jag faktiskt ätit både bra och mycket. det måste vara NÅT jag har brist på, nån sorts näring.
igår kväll körde jag lite styrka men det kändes helt wierd, ingen kraft och jag fick yrsel.
kan väl bero på att jag har slarvat med styrketräning nästan hela sommarn, men jag sänkte vikterna och jag brukar ha lätt att komma ifatt mig själv.

blev till och med yr igår när jag flyttade lite på en plasthylla. irriterande. läste att man kan må så i övergångsfasen, men det borde ju gå över. jag tänker fortsätta ett tag till i alla fall, är ju värt det om det blir bättre sen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

det uppstod när jag satt och pluggade i veckan. satt snett med huvudet när jag räknade i flera timmar vilket gav en stelhet utan dess like. varav tigerbalsamet :). men ja, jag tror att man inom allt måste gå till botten med problemet och inte medicinera bort det (blivande sjuksköterska :p). hur mår jen annars? kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback