"IQ - en smartare syn på alkohol"

höll på att låta sanna övertala mig att följa med ut ikväll, men nu har jag bestämt mig för att inte göra det. för att det börjar redan bli rätt sent, jag har inte druckit nån alkohol sen i somras och det finns typ bara två sätt det kan sluta på:
1. jag blir kalasplakat även om jag bara dricker lite, och jättebakis imorrn. och det går inte.
2. jag får skit ont i magen och blir dålig och kan inte jobba imorgon av den anledningen.
så thanks but no thanks, i'll pass.

så nu sitter jag i pyjamas i soffan med tända ljus och tittar på lilla landet lagom. har beslutsångest om jag ska göra en matlåda till imorrn av vad jag kan få till av det lilla vi har i kylen, eller om jag ska trotsa mina egna principer och köpa nåt färdiggjort skit i cafeterian på jobbet. en kopp te ska jag göra i alla fall. passa på att titta lite på en Lindsay lohan film innan simon kommer hem. har fått hem fyra stycken wihoo lyckan är gjord.

slänger in dom här bara för att jag blir så glad av dom!

 


"dyrka lampen-bilden"

Kommentarer
Postat av: Elin!

Hhaha, tänk va fascinerad man kan va av en lampa:-D fasen va jag saknar er tjejer!!

2008-10-22 @ 21:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback