my own private hell

jag trodde den här dagen skulle vara okej, sen rent ut sagt sket sig allt så fort jag kom hem, nu har äntligen magen lagt av men det börjar bli sent och jag har inte kunnat äta nån mat. och jag har fortfarande jobbiga känningar så jag törs ju inte äta nåt nu heller.. och frukost imorrn? haha, asgarv typ.

nu är det i alla fall bara imorgon kvar sen äntligen en vecka med lugna mornar. om jag bara fick ha det så varje dag skulle jag må tusen gånger bättre. too bad it's impossible då..

Kommentarer
Postat av: evelina

Min fot är inte tillräckligt bra för att varken gå ut eller träna än =( Hoppas jag kan träna nått nästa vecka..

Postat av: malin

inte för att det är till så stor hjälp, men jag tycker synd om dig ;/

jag tror du skulle behöva en fnissig förfest med vitt vin & en malin, too bad att jag inte kan fixa det till dig.. men det är tanken som räknas? ;)

2008-10-10 @ 01:41:25
URL: http://malingrundis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback