om jag fick slippa tänka

jag skulle vilja bosätta mig på landet, här kan jag äta vad jag vill utan att behöva oroa mig för ingen bryr sig och jag behöver inte stressa eller göra en massa måsten.
S kollar på sport med morfar eller pysslar med nåt annat för sig själv och jag kan läsa, sova, gå ut och gå, andas..

sen, efter imorgon, då är det som vanligt igen.
trött, ledsen och orolig.
vad ska det bli av mitt liv?
hur ska jag göra, skola eller inte?
jag måste passa tider, pendla och koncentrera mig.
klarar jag det?
gå tillbaka till badet och släpa mig igenom dagarna där?
passa tider, tidiga mornar, sena kvällar, korta raster.
min mage håller inte, så ingenting håller.

ingen lösning är någon bra lösning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback