skola igen

just nu snurrar det en massa muskler, muskelfästen och skelettdelar i mitt huvud. så fort en sak faller på plats och man äntligen känner sådär "ahaa är det så det är" så dyker det upp nåt nytt som jag hakar upp mig på och så tänker jag igen "det här går inte, jag kommer aldrig lära mig det där" men så lär man sig och så går det runt så hela tiden..

imorgon blir en lång och sen dag eftersom vi har kundmassage hela kvällen, men förmodligen kommer veckan gå himla fort som den alltid gör när man är i våran mysiga skola. den där mys-stämningen är nog det bästa nästan tror jag, att det är så avslappnad mjukiskläder-tofflor-fika-stämning. det står mikrovågsugnar, kaffebryggare och vattenkokare överallt, och så har varje klass en egen hylla med fika och sånt. lite som i lågstadiet, att man tar av sig uteskorna när man hänger av sig jackan och så. mysigt alltså.

ska nog ta med kameran och ta lite bilder tror jag :)


Kommentarer
Postat av: malin

nej det har varit så mkt annat i helgen, så kändes som dålig tajming att ta upp det då. Men ska prata med henne nu i veckan tänkte jag. Hur står det till i Norrköping då? ;) Roligt i skolan? Om du inte har något vettigt för dig i veckan kan du alltid få komma hit och massera mig! Flax


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback