someone special caught my eye

det behöver dammsugas. simon sa det innan han åkte, att det behövs dammsugas och så såg jag hans städ-mani-blick komma fram. jag är bakfull, jag vill inte dammsuga.

förade hos hanna banana och elin, det var roligt och jag målade mina naglar chockrosa. det var kanske inte så bra, även fast elin hjälpte mig så vart det ju skitfult haha. när jag kollar på naglarna idag så är typ halva naglarna och halva fingertopparna chockrosa. snickt!

för övrigt så träffade vi coffa som var sjukt snygg i sin maskerad-outfit (emelie, tänk dig coffa med stora runda glasögon och pipa i munnen, what more can you ask for?) jag fick stå i skamvrån medan jocke pratade allvar med mig, vi slapp köa på hugos och deras nya lördagsklubb var riktigt bra av det jag minns.

sen hade jag skitont i fötterna av mina pumps när vi gick hem, och idag känns det typ som om jag har en cementblandare i magen. promenad + en dusch skulle nog vara på sin plats.

Kommentarer
Postat av: Gelix

ja, katareklubben är bäst! (efter vår klubb Noise, såklart!) men den brukar vara ännu bättre i vanliga fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback