hur, vad, varför

fan det här går inte längre, det bara snurrar i mitt huvud, det tar så lång tid att somna på kvällarna när alla tankar bara trängs i huvudet. jag är trött, jag måste få en vändning. nån måste ordna upp det här, jag måste ordna upp det här. måste prata måste få ut det i ord och se det på papper i svart på vitt. det måste ha ett namn och ett botemedel, det måste vara nåt bestämt och en lösning.

det är bara en massa ord på en skärm men det är som ett slag i magen, så jävla övertydligt att det inte går att bara klicka bort det för det etsar sig fast på näthinnan man vet att det är där ändå. jag måste få riktlinjer, veta vad jag ska göra för jag kan inte göra det själv. jag orkar inte ringa för jag vet inte ens vart jag ska ringa och så vill jag sova, bara sova tills jag inte är trött och ta bort allt tills det inte gör ont, bara det!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback