dag 3

nu börjar jag fan bli riktigt, riktigt trött på att vara sjuk. alltså jag MÅSTE till skolan imorrn så jag får veta vad vi har för hemuppgifter över nästa vecka. skulle ju vara bra att vara helt kry tills imorgon alltså, så att jag kan jobba helgen.

jag som hade massor av roliga grejer jag ville träna den här veckan. det vart ju inget av det. tur att det är distansplugg nästa vecka så jag kan gå och träna precis när jag vill. då kommer jag vara ännu mer peppad efter att ha legat inne så länge, det är ju a good thing.

fan emelie, var du tvungen att kläcka den där fjällen-grejen? nu har jag vart skitsugen på en fjälltripp ända sen dess, oss susa fram i backen (eller ja, typ stå nedanför backen och vänta in D) haha. weeell. jaja.

Kommentarer
Postat av: malin

ALLT är så jäkla USA här, med andra ord överdrivet :P hon ska vara hemma.. eller hon har sagt att hon ska söka jobb, men det tar väl tid både att söka och att få. det har ju varit (är) börskris också, så flera tusen människor i NYC har blivit arbetslösa eftersom ett jättestort företag gått i konkurs. så tror inte det är rätt tid att leta jobb nu :P jobbar du mkt på badet nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback