hej hej hemskt mycket hej

jag är helt slut, vi har övat på att massera varandra hela dagen. kommer nog att känna av det här i kroppen imorrn, både att man själv har blivit knådad på en hel del och att man känner hur mycket det faktiskt belastar kroppen att massera någon annan.


är ute i lilla loddby nu för en av dom allra sista gångerna. ska ta en kvällspromenad, sen duscha av mig för jag är helt oljig i håret och typ kladdig så det räcker och blir över. sen sova här inatt för imorgon ska jag till dietisten och utreda mig själv och min intoleranta ibs-mage lite till.


Kommentarer
Postat av: S

låter najs med massage ;P hehe

allt är bra med mig, helt okej, man lever som man lär lr vad det heter ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback