kort kort

så skönt att äntligen må bättre.
idag kom jag på att det är inte så jäkla snyggt när man har haft page med kortare hår baktill och längre fram och sen låtit det växa ner utan att jämna till det. det såg ju inte klokt ut. så idag gick jag och klippte mig, nu är det kort igen och framförallt jämnt. får se vad jag ska göra med det.

kollade nyss på scrubs, avsnittet när carla blir gravid och den fina scenen i slutet när alla är så glada och hon typ glad-gråter. åh jag blir så rörd av sånt på tv och min livmoder är nog knäpp för det slutar med att jag sitter i soffan och bara bu-hu jag vill också haaa! haha.

(malin kan du inte skicka lite skräckhistorier till mig med jämna mellanrum om vilka hemska saker dina barn gör så jag blir avskräckt igen)

Kommentarer
Postat av: malin

hm, ska tänka på saken.. vore ganska gulligt om du hade en liten bebis när jag komm hem :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback