nu gråter änglarna i himlen...igen

gud så hopplöst. en blick ut så tappar man fan lusten för allt.

fast det är ju ändå rätt okej att jobba när det är skitväder. det är så lugnt så jag sitter mest och läser skvallertidningar och fördriver tiden. fast snart ska jag läsa lite grundmedicin och kolla på lite instuderingsfrågor. kanske få nåt gjort.

känner mig så kluven om ikväll. egentligen vill jag bara mysa inne och kolla på nån film och ta det lugnt, men eftersom jag har blivit en riktig enstöring och det faktiskt är rätt länge sen jag gjorde nåt socialt med mina vänner så kanske jag borde dra till Ida och hänga med dom ut. nån som känner sig manad att fatta beslut åt mig kanske?


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag tycker du ska vara med vänner iafl en stund så du känner lite ny energi :P för sen kommer ju vardagen igen och då kommer du sakna helgen men vänner, mys och slappisdagar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback