september suger

det är verkligen höst nu. när jag kom från tåget var det mörkt, kallt och regnigt och 25 minuter tills spårvagnen skulle komma så jag fick gå hela vägen hem i regnet. sen la min mp3 av så jag var kall, blöt, tjurig och utan musik.

tjejerna i klassen var och åt på indisk restaurang efter skolan, supergott men min mage tackar mig inte för att maten var så starkt kryddad. det är ju svårt att knalla in på en indisk restaurang och be om barnmats-nivå på såsen liksom.

nu fick jag världens sötsug och eftersom vi inte har nåt onyttigt hemma så får jag sitta och hetsäta simons crunchy-müsli. sån där skitsöt müsli som är typ godis som jag inte brukar äta men jag tänkte att det får funka som substitut när jag får sockerbehov eftersom jag inte äter kolhydrater i maten.

nu ska jag sova sönder tills klockan ringer 05.45 imorgon och det är dags för skola igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback