stackars stackars mig

fan. kände att det började komma halsont igår i skolan, kände mig typ seg också men tänkte att det går säkert över. men icke. när vi gick och la oss fick jag ta på mig sockor, pyjamasbyxor och tröja + mitt täcke + simons täcke + att han fick hålla i mig och båda täckena. sen somnade jag och vaknade på natten helt tjock i halsen och helt igentäppt i näsan. så klockan sex när jag skulle gått upp var det bara att somna om, vakna vid halv tolv idag och mår fortfarande apa, ont i huvudet och värk i nacken med.

och jag blir så stressad när jag är sjuk och missar massa, om jag missar imorrn kväll med så kommer jag ha missat skitmycket känns det som. men jag kan ju inte massera när jag är sjuk heller.

och åååhh det värker i ryggen med, jag vill att det ska knäcka till men det går inte för jag är för stel i hela nacken... bajs att må dåligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback