smart? tack gerd, det är det aldrig nån som kallat mig förut

jag har bara min blogg för att kunna skriva av mig och typ hålla koll på mitt eget liv. egentligen borde jag ta bort den för det blir bara depp i den hela tiden men vart ska jag då skriva av mig.

iallafall så ringde hilta förut såhär på min sjuka dag, vi pratade och pratade om allt och alla i säkert en timme, det är så skönt med såna som man träffar jättesällan och bara har sporadisk kontakt med men som man ändå kan snacka om allt med så fort man hörs och det typ känns som det var igår man umgicks. hon bjöd mig på fest på lördag med, jag vet inte, det skulle vara kul, men sen.. jobb och allt i helgen. men jag borde kanske göra nåt kul med. dricka lite vin och träffa folk har ju ingen dött av.

nej, back to bed, ska lägga mig och läsa eller sova.


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vet ju inte om jag kan än heller :/. hah, du får min plats. be simon prata med den där kompisen han har om att ni ska med. kram!

Postat av: malin

hörredu, det känns ganska bra faktiskt ;) bättre än vad det gjorde en kväll hemma i åby.. hur är allt med dig då? hur går det med magen? :/ nån hjälp måste du väl kunna få.. Flax från andra sidan atlanten

2008-09-24 @ 04:59:13
URL: http://malingrundis.blogg.se/
Postat av: malin

hörredu, det känns ganska bra faktiskt ;) bättre än vad det gjorde en kväll hemma i åby.. hur är allt med dig då? hur går det med magen? :/ nån hjälp måste du väl kunna få.. Flax från andra sidan atlanten

2008-09-24 @ 04:59:19
URL: http://malingrundis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback